En sista gång

tror faktisikt det nu, även om jag inte ska sova.. Men nu vill jag inte befinna mej mer på det här så kallade internetet.. Det är inget för mej. Men datorn har stått på förvånansvärt länge idag, sen 5-6 där nån gång.. Rekord!!!
Ganska söt.. :P
Jag längtar hem, till Hammarö, till Skoghall, till Vikingavägen. dock vet jag inte vad jag ska göra där, men jag längtar hem. Det kanske börjar bli verklighet, jag kanske aldrig bor där, som mina kära systrar, den lilla fortfarande i mammas hus och den äldre flyttar snart granne med dom i ett likadant hus. Och jag sitter i en studentlägenhet på 19kvm... :S Varför utsätter jag mig för det här? Är det värt det? Kommer jag att klara av det? Vad vet jag? Fortfarande ingenting. Ingenting alls.. Hur kom jag så här långt att jag inte ens vet vad som händer? Nått har gått fel, men vad? Inte vet jag, intagspoängen i år kanske!! Det hade sett annorlunda ut i år.. Det borde ha gjort, men tack du rara ute i ja, jag vet vad som styr detta. Tack för att jag slipper dom..
Nu vill jag bara leva, men folk håller inte min standard. Inte här tror jag, vill släppa loss på riktigt.. Göra en tatuering, eller kanske gå på en riktigt jävla tung hårdrockskonsert.. Det vore, då vore jag jag.. Men tide är långt borta, dessutom pengarna med, i kanske några dagar till.. Men det skiter jag i, tror jag vill hem. Och möta verkligenheten.. Och alla!!! Och nån, som skulle kunna fungera som speciell, men vad vet jag?INGENTING!!!
Skitsamma, vad vill jag säga med kvällen? Att jag saknar att sakna nån, men ändå inte för att jag inte vill känna mig inlåst, som jag alltid annars gör!! Kanske, jag vet inte.. Vem är jag just nu? Jag vill sova, men kan jag? :S
Jag ska försöka..

You weren't the first to court me mister you won't be the last


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hammarö saknar dig oxå!!

2008-09-16 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0