Ännu en gång

många gånger på en och samma dag.. Tur att jag inte alltid är så här tråkig, tur att jag terrar folk många andra dagar istälelt för att sitta och slita mig till trötts på blogg.se.. Vad vet jag, ingenting. Efter 20 år här, ingeting.. Illa som tusan det. Vad ska man ta sig till? Dåre eller? Nejde. Vad vet jag, inget!!!!
Hatar att veta inget.. Eller hur..
Ska det här djupa inlägget gå ännu djupare tro. Börjar bli blogghora på riktigt, men det är ändå ganska kul...
Och nu ska jag omnämna någon på jätteriktigt. Anna M, som funderar på att flytta tillbaka till Genéve, vilket alltid inte kanske är lika kul! Och jag vill att hon verkligen ska stanna här i Sverige så länge jag är här.. Dock kanske vi flyttar till samma land i sommar/höst, vilket vore sjukt häftigt. I samma land, coolt!! Det händer ju inte allt för ofta.. Och jag vill verkligen dit, England, bättre på min flygengelska, och hinna ta ut mitt cert innan jag ska försöka få ett jobb i Canada..
Canada, mitt mål.. Yrkesmässigt, jag vill till Canada, inget annat.. Bosätta mig i en riktig hockeystad och bara vara jag. Ledsen gott folk, men Canada är nog mitt kall här i livet.
Kan jag inte jobba och bo i Värmland så vill jag inte vara kvar i Sverige, och finns det då något bättre än Canada? Tyvärr, en dröm som jag vet kommer att besannas. Envis, enivsare, envisast, jag. Så är det bara, och btw, jag ska sluta röka imorgon.. Faktiskt, för alla er där ute som inte tror mig.. Men så ligger det till..
Nu ska jag gå och fördröja min tid med nått annat, kanske skriver inna  jag lägger mig, betvivlar dock det starkt, för redan nu är det alldelels för mycket.. Men vad vet jag, inget!!
Simma lugnt..

I fell for you my darling dear


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0