Amanda

min kära lillasyster. Den värsta av dom alla som ser till så storasyster får uppleva sitt livs värsta sekunder någonsin, lite var det väl mammans fel. Men ändå. Usch, och tvi!
Men allt är bra nu, med den lilla dretongen.. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne, men allt är bra nu!

Dock så finns det inte mycket tid för mig kvar här i Västerås, för får jag minsta liknande samtal igen, så flyttar jag hem! Då är det inte värt det. Att sitta här och bara förlora tid med mina nära och kära.
Och Frölunda ligger under ännu en gång, vilken jäkla dag.. Men en period kvar, allt kan hända!

Jag har inte tid för det här nu.
Men Amanda Jordansson, du ska veta att jag älskar dej oändligt!

We can be, you can be, they can be too,
as long as there's eternity as long as there is you.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0