Drömmar

om livet och framtiden. Är dom omöjliga att nå, eller inom räckhåll? Vad vet jag, en ensam människa på jorden. Svårt. Livet är hårt, men vi gillert.
Dagarna flyter på, där vi överöses av spyor från alla håll. 3 prov avklarade och typ 100 kvar. Men hej varför inte, HannaH är ju den människa på jorden som är bäst i världen på att plugga.. Hum! Det får väl gå, har inte så mycket val längre. Nu är jag här, och då jävlar! :D
I gun for you.
Vad händer annars då? Ett tråkigt tantliv utifrån sett kanske, men jag har skitkul, vet dock inte vad jag gör som är så kul men, hejhej.
Nu ska jag dricka min öl och leta upp folket igen, min HannaH tid är över för just nu i alla fall. Skönt att bara få vara med HannaH en stund, helt underbart. :)
BTW, jag kommer hem på fredag. Då jävlar!! :P :B

Och Nina, jag är jätteglad över att du ringde! :D

I'm sitting wondering if you think of me as I think of you,
I know that it was over 'fore it started.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0