Vi har slutat 9:an

Så sant som det är sagt. Och studenten närmar sig, och jag har inte en aning hur jag ska hinna allt som hinnas skall. Det blir helt enkelt en överraskning när den väl kommer.
Så blandade känslor, känns förjävligt samtidigt som jag är överlycklig. Men livet går vidare, eller hur? :P

Har massa att göra, borde fortsätta med det nu.

Förresten, jag har både badat i poolen och fått jobb i sommar, och det bästa är att jag även kan åka på Arvikafestivalen i år igen. Sommaren kommer att bli suverän. :)

See you later,


You know yyou love me ..

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Hey hey hey..... Jag som trodde att det basta med sommaren var att Moster Nina och kusinerna kommer hem fran amerika for att halsa pa????!!! Just kidding... Grattis till sommar jobbet och lycka till med alla prov och skol arbeten innan examens dagen!!
Vi ses snart!
Kramar Nina

2008-05-14 @ 17:51:20
Postat av: Therese

http://ploskan.webblogg.se/ ceck It out!!! ;P

2008-05-18 @ 19:45:35
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0