Kretsen

Den jag har sagt upp kontakten med, den jag inte vill veta av just nu. Den jagar mig, jag kan inte bli fri. Jag vet inte vad jag ska göra, fyfan. Jag möter nya människor, som jag tycker om och som jag vill fortsätta spendera tid med, men dessa människor har på ett eller annat sätt en koppling med krestsen. Så vad ska man göra, fortsätta träffa dessa nya människor, eller blockera allt för att just nu slippa kretsen? Jag vet inte jag, vill inte tänka på kretsen just nu. Jag klarar mig utan den kretsen för ett tag..

Men det finns en alldeles speciell ny människa jag har mött, som verkligen är helt fantastisk. Den här personen visade en helt otrolig sida, att denna personen var en riktigt omtänksam människa, något helt annat än vad man kan tro. Den här personen är verkligen speciell, och jag hoppas jag får träffa mycket av denna person den närmsta tid framöver. Jag saknar dig.


Förövrigt är jag sjuk igen. Jag vet inte hur jag lyckas, men nu är hela kroppen i riktig obalans. Febern går upp och ner, och jag bara sover, sover och sover. Jag vet inte vad som händer, men jag har inga krafter kvar just nu. Dom är helt slut. Skitsamma, ska försöka vakna färdigutsoven imorgon så jag kan skriva religonsprovet bra. Måste även göra propeller imorgon tror jag och fysiken. Det straffar sig att vara sjuk.. Illa.


Nu ska jag dra mig vidare, det här stälelt är inte så jävla rockigt. Däremot kan jag ju påpeka att Kolsnäs var faktiskt riktigt okej i lördags, med många roliga inslag och med många roliga människor. :) Mer detaljer kommer. ;)



You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0