GG

Senaste avsnittet av Gossip Girl, från USA alltså 18. Gillar ni serien, titta inte. Det är inte värt att slösa sin tid på. Men nu vet man i alla fall att det fortsätter. Allt är fel. Jävla skitgrej. Bryr mig inte, orkar inte, har ingen LUST!

Borde plugga, men det var en och en annan idiot som ringde förut och tog ner mitt humör och min plugganda förut. Jag han knappt börja. Nej, fyfan, för folk för allting.
Jag vill inte.

Btw, Therese och Petra var här över natten. Det var i alla fall lite trevligt med Värmlandsbesök. :P Det är fina grejer, det mår man bra av.

Just nu vill jag bara sova, sova, sova, sova, sova och vakna upp sisådär lagom till att jag ska jobba på Golden Air i sommar. Jag vill inte plugga mer, det är inte min grej. Och jag vill sova, jag är trött. På det mesta just nu. Men jag har tappat förmågan att kunna somna tror jag. Och om jag somnar, så vaknar jag. Det är onödigt.
HannaH Jordansson som alltid ansett att sova är tråkigt eftersom det inte händer något, nu vill hon sova, men kan inte. Sova, det vore en verklig dröm nu!

Jag borde sova, men jag slösar min tid på onödiga serier just nu, sisådär GG. Men det dröjer ännu en vecka tills nästa avsnitt är tillgängligt, så jag kanske borde använda min tid. Vilken tid, och till vad?
Jag har ändå ingen tid över, men jag måste plugga. Hur? Funderar på att skita i resten, jag behöver inte resten. Jag är färdig.
Och det känns så härligt att man på torsdag ska skriva nästan 3 prov samtidigt, i alla fall 2 av dom. Hur? Om man ändå hade den där timglasgrejen Hermione har. Då vore det värt, och möjligt. Skit i det, jag bryr mig inte. Det är typ bara 1000 prov kvar som jag måste naila för att få mina MVG:n, men skit i det. BLÄÄÄ!

Hejdå, nu ska jag försöka hitta på så mycket saker som möjligt resten av natten för att slippa plugga. Jag har ingen lust att plugga mer, det är över nu.


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Therese

kul at få komma och hälsa på darling ;D

Du måste ta och sova nu!!!
Och hoppas pluggandet går bra ;)
love yah puss grannen

2008-05-21 @ 20:05:13
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0