SYSTEMMYNDIG!

Tillbaka i VÄRMLAND!! Äntligen. Har egentligen ingen tid till detta, jag har faktiskt ett liv som måste levas.

Jag har i alla fall tagit STUDENTEN, FYLLT 20! IDAG!!!! :) Och även hunnit med massa firande och badande i poolen, såg ut som en pepparkaka efter två dagar hemma, helt sjuk underbar start på sommaren. Allt är bäst, KARLSTAD/SKOGHALL is the shit!! ;)
Dock var väl alla nyheter inte så roliga när jag kom hem till Värmland igen, jag fick reda på att gammel mormor hade gått bort under min student. Vilket kanske inte är det roligaste minne jag har, men det var det hon själv ville så jag hoppas hon har det mycket bättre nu! Och begravningen på torsdag kommer säkerligen att bli jättefin!

Men nu är det så att med både gott och inte i hjärtat så har jag som sagt ett liv, och jag har massvis med saker att göra och folk att träffa, bilder från allt möjligt kommer. :)

cu -


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Therese

Gött att ha dig HEMMA igen!!!! ;D

2008-06-25 @ 20:50:57
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0