Sommar

I måndags när jag fyllde år regnade det lite på morgonen, sen var det fint hela tiden, och det har inte regnat någon annan dag sedan jag flyttade hem igen. Men nu när jag måste cykla ner till doktorn så regnar, lär ju inte bli friskare av det. :S Fyfan, ända sedan jag flyttat hem har jag hostat så jag håller på att spy och haft äckligt ont i halsen. Skitsamma, ja lever i alla fall och jag har kul! :) Får hoppas att jag får min satans hostmedicin nu, då kanske det blir lite lättare.

Och ITALIEN vann igår, helt suveränt bra!! Fyfan vad nöjd jag är!! :) Underbart, jajamen. Dock kommer Sverige säkerligeen att torska idag, men jag ska sitta genom hela matchen och heja och hoppas med mitt hjärta att de vinner. YEAH! Kvartsfinal nästa!!

Och nu måste jag åka till doktorn, ska borsta tänderna först, fast jag egentligen inte får!! Jag busig människa!! ;)

cu -


You know you love me ..


Kommentarer
Postat av: Therese

Italien suger!!!! fy fan, nej Ryssland är lätt bäst i em Rysslan-Tysklanad i final, lätt ;)

2008-06-25 @ 20:52:18
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0