Allting

Nu har jag verkligen gjort de tre viktigaste sakerna i mitt liv, på mindre än två och en halv vecka dessutom!
STUDENTEN!
FYLLT 20 ÅR!
OCH TAGIT KÖRKORT!  :D
Det är verkligen helt underbart. Allt är avklarat. Nu kan tiden få gå sin lilla gång, eller ja. Jag åker nästa vecka igen och är borta i typ en vecka och jobbar, och sen när jag kommer hem så är jag hemma en vecka igen innan jag ska börja jobba på Golden Air. Livet går fort, jag fattar inte hur jag ahr hunnit allt. Det är något helt sjukt, allt jag fått avklarat, samtidigt som jag varit ofantligt många vändor i Skåre, och firat en hel midsommars helg, varit på begravning, 50-årskalas, och hos folk, varit ute, kollat alla fotbollsmatcher, badat riktigt mycket i poolen, och pratat en massa i telefon, och varit och handlat ett flertal gånger. Dessutom har jag nog varit ute och gått på riktigt bra många timmar sen jag flyttade hem. Min och Annas tur tog ju över två timmar bara den. Och en annan sak, jag har nog cyklat bra många mil på två veckor, så jävla skönt att ha en fungerande cykel, jag älskar att cykla!! :D
I alla fall, tiden bär iväg, och jag ska nog snart köra min syster, eller kanske två av dom och mamma in till IKEA för att kolla på lite saker, själv så vill man ha en svart servis. :D

Och nu är det så att jag letar bil, all tid går åt det nästan, jag vill ha en bil!!! Så är det någon som har en till övers och vill sälja den, välkommen med förslag! :D Helst av allt vill jag ha en SAAB 900! ME LIKE! :)

Som sagt, tiden bär


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Therese

Saaben är fuuuuuuul ju, om de är en sån som han larsson har :S illa!!!! Grattis till körtkortet älskling ;D glaaaad för din skull, ta de lugnt på vägarna bara :P hahah..

2008-06-25 @ 20:54:43
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0