Värmland

Snart bär det av hem igen.. Torsdag, längtar.
Kommer visserligen att missa två matcher, men det är sånt man får leva med. Jag vill hem.. DOM vill ha hem mej. Och vad ska man göra när man hittar en biljett som är billigare än när man samåker med bil? Det är perfekt, och jag är ledig fredag så jag kommer på torsdag redan.. UNDERBART.

Och jag har upp över öronen fullt med saker att göra, jag måste diska, tvätta, städa, och har sjukt jävla mycket att göra i skolan. :S
Men jag ska hem, samla nya krafter. Va hemma i nästan tre veckor och längtar redan igen. Weird, men jag tycker om Hammarö. Det är är bra ställe! Riktigt bra.

Och idag skulle jag välja område att ha ett muntligt anförande om i nationella delen i svenska. Valde att prata om anarkismen på 1800-talet. Jävla löjligt att det måste vara 1800-talet. Nästan alla har valt nån satans författare att prata om, nått vi redan har hört 1000tals gånger. Jag ville göra nått ingen på skolan tidigare gjort. Min lärare var nöjd med mitt val. Jag med! Får väl researcha lite, och se vad jag har att komma med när det är dags vecka 5.
Go for it girl..

Kommer visserligen inte att kunna träna bandy nått den här veckan, vilket är synd. Men imorgon har jag inte tid om jag ska hinna med skolan och allt. Och under torsdagsträningen är jag hemma i mitt kära vackra Värmland. :D
Jag får leva med det.
Har visserligen tränat en gång den här veckan redan, och jag hinner träna innebandy på onsdag, och så har jag ju möjligheter att vara aktiv hemma med. Så det löser sig nog. Jag gillert i alla fall.

Har även kommit underfund med att nästan alla jag pratat med på hela skolan, har sagt otroligt mycket dom aldrig hållt. Fattar inte vad det här är för ställe egentligen, är jävligt trött på allt skitsnack och på hur omogna alla är.
Det är riktigt stor skillnad mellan tjejer och killar i den här åldern har jag märkt.
Nog för att jag är ett år äldre, men dom verkar vara 10 år yngre.. :S Väx upp och lär er livet!! Patetiska små barn..
Men man blir som man umgås, man kanske borde isolera dom där små omogna pojkarna, så dom inte smittar varandra mer än vad dom redan gör.. Svår lösning..

Nu borde jag sova.. För att hinna till skolan och hinna byta om till verkstadskläder behöver jag gå hemifrån halv 8 imorgon.. Och jag vill inte missa den biten..
I övrigt så tycker jag verkligen att alla som bryr sig om folk i allmänhet och rättvisa borde se dokumentärer PARADISE LOST, eller besöka --> www.wm3.org

Lev livet, det är det värt,


Ohh baby, I'm just a girl whos killing a boy ..

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Hej Hannah panna! Nu har jag hittat in pa din blogg ocksa. Far val borja lasa har lite granna sa kanske man kanner dej lite battre nar man kommer hem till sommaren?? Hoppas allt ar bra dar hemma med dej och jag ser fram emot att titta in pa din blogg med jamna mellanrum for att se vad som hander i ditt liv och din tanke varld!
Stora kramar Nina

2008-01-15 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0