DEXTER

Dexter ís my air, mmm, I love it.
Säsong 2 färdigtittad, om det ändå fanns en 3:de ute nu..
I want more Dexter.. Yeah, I like it. ;)

Men får väl fortsätta leva, och leka lite..


Har bara en sak att säga nu, till alla er som tror att ni gjort en bedrift genom att vara unga föräldrar, slutat röka, droger, eller liknande att ni är bara en stor bunt idioter allihopa.
Det var erat eget val från början, så sluta tycka synd om er själva.. Förhoppningsvis är ni inte så dumma så att ni inte fattar att sex utan skydd leder till barn, och alla lär ju veta att cigaretter, alla sorts droger och allt leder till ett beroende.. Sitt inte och klaga på att du inte kan betala hyran för att du har shoppat upp pengar..
SUCKERS, ta tag i erat liv..

Nej, sova och skola, skapa en framtid, utan några beroenden eller småbarn hängandes..
Jag är i alla fall så smart att jag väntar med att skaffa barn tills jag vet att jag har ekonomi, utrymme och TID för att kunna ta hand om ett barn.. You know, love isn't everything.. DU lär ju inte kunna mata ditt kära barn med enbart kärlek, eller hur? Sucker.

Skit i dom och lev livet, live it good!!


Sorry babe, I'm just a girl who's killin' a boy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0