Praktik, och knepiga rektorer

Jag tror jag ska ha praktik, det beror på ifall min kära rektor lyckas fixa nånstans där jag kan bo i närheten..
Det roligaste är att han har redan sagt till mina lärare att jag går ut på praktik nästa vecka, fast han har inte hunnit prata med dom i Trollhättan där jag troligtvis hamnar.. Bra tycker jag..
En fördel med Trollhättan är att jag i alla fall får två gratishelger hemma. :) Eftersom jag ändå måste åka till Karlstad för att byta buss så kan han ju inte ha något emot att jag stannar hemma under helgen och åker på söndagen.. Och skolan ska ju betala.. :D Det funkar. :)

Sleten jag, haha. Massa prat i telefon. :p Fina grejer. Och folk har haha varit och knackat på dörren tusentals gånger idag, men jag orkade inte öppna förrän nu för en liten stund sen, där stog Jon och skulle ge mej pengar :D Haha, han hade redan knackat på dörren 2 gånger då jag inte hade nån lust att öppna. :P Haha, bra jag är. :)

Ähh palla, jag ska bli rik.. :D

You know you love me ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0