Bröl

Jag måste ju få säga att det är en riktig håla. Vart fan är allt ungefär? Men det funkar, bra dessutom. :P Men det är finfina grejer det.
Så vad händer mer än detta. Öl i helgen i alla fall, det smakade mycket bra. Mmm. Haha sitta på pizzerian en lördagkväll, är väl inte det rockigaste som finns, men det va rätt okej. Trevligt som en säger. Ahh, och massa hundar och grejs också finfint det.

Och just nu sitter jag och kollar på bandy, SAIK - Motala. Fina grejer det, måste ju försöka hålla i takterna, nu när jag är 38 mil ifrån min vanliga arena.. Lite segt. Men det får gå, praktiken är faktiskt en viktig del av min skolgång.. Och jag har så sjukt kul. Vill verkligen inte tillbaka till skolan nu, det är rena jävla skiten om man jämför. Blä för skola och tråkiga lärare, ge mej ett arbete för fan!! :)
Nej, praktiken den är riktigt skoj faktiskt, men det är lite dött med arbeten nu.. Kärran är nästan klar nu. Små skitjobb kvar, typ. Men det får gå. Bara man slipper skolan. Bara tanken på att sitta i skolbänken och lyssna på dom sletna lärarna vi har gör mej illamående.. Skolan är väl okej i sig, men jag är trött på det nu. Vill ta studenten, fan va skoj. :)

Nu ska sletna ja se dom sista 10 minuterna av matchen och inte störas av något.. :P Sen ska jag hoppa in i duschen, hundjävel. Och sen, ska jag käka macka och sen sova, så det så!
Ha det najs,


you know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0