Brålanda

Nu är jag i Brålanda, vi kom hit för ett bra tag sen..
Det är lite udda, kunde aldrig tänka mej att det här va Brålanda.. Men det funkar. Mit hem för tre veckor fram över, ska ha den efterlängtade praktiken i Trollhättan.. HÄRLIGT!! Riktiga grejer, längtar.

Och stor diss till er BÅDA, orkar inte ens förklara för er hur dumma i huvudet ni är just nu..
Det går inte, för ni fattar inget ändå..
SUCKERS!!!!

Haha, nej, så är det.  Synd, eller hur..

Och jag va hemmea i helgen när skolan betalade, underbart! :D Fina grejer det, träffade förvånansvärt mycket folk som jag inte hade planerat. Det va trevligt, även ifall jag inte hade lust.. :P

Nej, nu ska jag kolla på TV. Det är också fina grejer. HEJDÅ LOOSERS!!


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Karin

Yeah, I know I love you :)

2008-02-11 @ 11:07:15
Postat av: Nina Jordansson

Hej hej, Oj vad cool med praktik!
Lycka till och hoppas allt gar bra under de foljande 3 veckorna. Bralanda..... tror jag har tagit nagon fika dar nagon gang under en buss tur till eller fran Goteborg och det verkar vara ett litet och dott stalle men forhoppningsvis upptacker du att det finns lite liv dar!!
Ha det nu sa gott och stora kramar till dej. Love Nina

2008-02-11 @ 22:04:50
Postat av: Anna

Hej! träffar du på en herr gustafsson, vet inte förnamnet, på trollhättans flygplats hälsa tack från anna i frankrike, han är pappa åt sanna, en kompis här nere och jag fick skjuts av dem hem vid jul.. hoppas du har det bra! kramar

2008-02-13 @ 16:50:45
Postat av: Therese

hej biatch, sorry om vi ej hann ses förra helgen skulle ju ringa o allt =/
men varit så mkr nu på sistone, men saknar dig MASSSSSSSOR!!!
du förstår inte. Men låter som livet är ok för dig iaf, även om vissa människor är fucked up, nämner inge namn men
du vet vem!
Men hoppas praktiken går bra, nu funkra mobilen?
för jag mmsade igår ju =) Men jag lovar att ringa någon dag!!! Hoppas du kommer hem när jag fyller 20 ;D
Men hadet toppen grennen, You know you love me
!!
xoxo
grannen

2008-02-15 @ 19:37:40
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0