You're

better off dead. Sorry babe, men du biter dej fast i min skalle så det gör ont. Det är bättre utan dej. Låt mej va.
Prov idag, plugga? Bra jobbat. Menmen, nån gång ska man vara människa. Kugga, gå på retraining, göra omrpov och sen leva vidare. VARFÖR?
Börjar tvivla på min hjärna. Den Är bara förvirrad, och presterar inte alls lika bra som förut. Vad är felet? Känns patetiskt. Varför försöka plugga när det känns meningslöst, när det är hur simpelt som helst, men skallen ändå fuckar till det och underpresterar? VARFÖR? Vill inte. BAJS!
Nu ska jag änga mej åt pluggandet och ligga och titta upp på min TV i smyg, känns mer givande.
Sov gott, gott, gott folk.

Waiting for tomorrow, for a little ray of light
Waiting for tomorrow just to see your smile again
Take away my sorrow from a blistered heart of mine
Where are you now if you are there anywhere


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0