23 decemeber

Idag har jag bytt blöja på lilla Lunis för första gången! Jag är så bra, och hon är så underbarast. En härlig liten spillevink, eller ja, fisgis. Helt sjukt underbart.
Och vi har bakat julgodis idag, dom smakade faktiskt bra! Tro det eller ej. I och för sig var jag tvungen att typ lämna mamma ensam på slutet för att sticka iväg och skjutsa Anna L till jobbet, men det gick bra ändå..
Resten av dagen kommer väl se ut så att jag städar lite i rummet, oc duschar, och sen blir det kvällsmys med familjen, hoppas jag. Jobbar på att övertala mamma till att äta varma mackor och spela spel med mig sen! Annars går jag och våldgästar storasyster, det är ju inte så himla långt eftersom hon är min granne numera. :D Sjukt bra.
För övrigt så är granen klädd, julstrumpan framme och jag har lyckats äta ända till nr 18 på min chokladkalender. Vi har tomtegröt i kylskåpet, julskinka på G och en massa julmust. Det enda som riktigt fattas just nu är SNÖN. Men jag håller tummarna, den måste komma tills imorgon, annars tänker jag inte fira jul. Är det jul så ska det vara jul med SNÖ!!! 
Men nu ska jag njuta av livet, julen och allt annat i min närvaro. Och bara vara lycklig, så vi hörs imorgon gott folk, och GOD JUL!!



Bytte blöja för första gången på lilla Lunis idag. Jag är så bra. Ha passat massa bäbis idag, och sen bakade vi julgodis, mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemma hos mamma börja de snöa på juldagsmorgonen XD jättemysigt

2008-12-25 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0