Valet

Det stora valet, jag gjorde det igår.. Och jag valde Västerås framför Nyköping, vilket jag faktiskt ångrar nu.. Men hej, jag ska bli flygtekniker, så håll käften! :D Så är det någon som kanske vill dela med sig av en lägenhet, så säg till innan på tisdag.. :D

Och jag måste ärligt säga att väldigt mycket går väldigt bra nu. UNDERBART! Och imorgon ska jag hem till mitt vackra Värmland, och till min nyfödda systerdotter. :D:D Häftigt!!

Jag har seriöst inte lust med dretnet längre, så nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mej och läsa en bok, och sen sova så jag kan jobba extra bra imorgon på Golden Air för min sista dag.. SÖV GÖTT!!!

take your life, take your life with cocaine.



You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej SÅÅÅÅÅ Skönt att du är hemma igen!!! Ring när du får tid över, så jag kan komma pringande ner till dig mer en BAMSEKRAM ;D

och btw, Hannah Jordan/Kingen Jordansson goes Hippe wannabe, yejj UNDERBART <3

2008-08-09 @ 16:30:00
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0