Mer än vad du tror

Du är så mycket mer än vad du tror. Och JA, du stör mej, så oerhört. Men jag vet att jag fortfarande kommer vara hel i slutändan, inte du. Du visar din osäkerhet, hela tiden dessutom. Du är fegare än vad jag trodde, och kag tycker till och med synd om dej. Och så som jag såg dej senast så chockar du mej, vem tusan är du? Vart tog du vägen? Vart är den där underbara människan? Vet du vad du är nu? Som alla andra. Jag trodde verkligen att du va speciell, att du inte va som alla andra, men jag hade tokfel. Du är inte bättre än någon annan. Förresten vet du vad din osäkerhet beror på? Det vet jag!

Och JA, jag är jättelycklig, nu vet jag verkligen vad det är som fattats i mitt liv. En sån som du! Du är helt sjukt bra. Och jag saknar varje sekund ifrån dej. Synd att du är så söt.

Och jag minns tiderna så väl, minnen av dej. Men det är inte samma sak längre nu, det är mycket mycket bättre. Vi har det bra, båda två, och jag är tacksam för det. Väldigt tacksam.

En sak säger jag då bara, jag kommer aldrig då aldrig bli som dej. För jag vet inte hur mycket det skulle krävas av mej för att sjunka ner till din äckliga nivå. DU ÄR OCH KOMMER ALLTID FÖRBLI PATETISK I MINA ÖGON!

Och just nu inser jag vad bra allt folk kan va, hur underbart bra dom här människorna är som inte visar sej så mycket men ändå ger allt dom kan. Det är er jag håller fast vid kära vänner. Och snart kommer jag hem och livet är en fest. :) Alltid! Dans&Party.

Nu pratar jag i telefon. ;)

LÖV JA BEATCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0