Republikaner

Jag blev ytterst chockad när jag insåg vad för svenska människor som faktiskt stöttar Mitt Romney, jag trodde verkligen att dessa människor var smartare än så. Jag blev även chockad över att se siffror på hur många svenskar som engagerar sig i det. Jag är ju hobbyintresserad. Jag följer debatter, läser artiklar, läser valfrågor, men jag lägger ju varken ner tid eller pengar på det. Det finns tydligen svenskar, som bor på heltid, utan att ha satt sin fot i USA, som ruinerar sig själva för att bidra till olika kampanjer.
Riktigt skrämmande, jag trodde inte det fanns sådana människor här, men tydligen. Att sedan lägga pengar på någon som vill flytta all industri till Kina är ju inte så himla smart heller.

Alla får gärna ha sin åsikt, och argumentera för den. Jag är inte svår när det gäller politik, däremot brukar jag ha svårt att se folk som stöttar idiotiska förslag inom politik.

Nej, nu blir det mer Dexter och kaffe!

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0