Prov

Det vart tydligen bara en snabbtur att kolla läget och ta beslut under eftermiddagen. Så imorgon förmiddag har jag ett slutgiltigt beslut i mitt huvud (förhoppningsvis).
Blir det fortsättning på det här innebär det att jag har optimala möjligheter att plugga. Vilket skulle vara perfekt. Om det nu är det jag vill?
Och nattskift, blir det nått så blir det natt för min del. Som jag har längtat! Få sitta vaken i tysta, stilla, mörka, underbara natten utan att känna att jag förstör hela min vardag.
På tisdag börjar jag även det andra jobbet, vilket innebär att jag kanske kommer köra (om det blir båda jobben) från 07:00-21:00, vilket är något jag har saknat så otroligt också. Få pressa sig själv dagen lång. Jag saknar 86-timmars veckorna från när jag jobbade i Exeter, då kunde man sova gött på nätterna.

Om det blir den här banan ett tag framöver, så är mitt mål att köra på, på båda jobben, ca 75% på ena och 50% på det andra, och slänga in fullt med kurser, så jag får mer behörighet än vad jag behöver och kan tjäna några meritpoäng, vilket innebär i princip 75% studier. Sammanlagt, skulle det vara tokunderbart. Vara upptagen konstant, bara kämpa sig igenom varje dag! Då mår jag bra!

Fast nu måste jag själv bestämma om det är det här jag verkligen vill? Det finns väl inget som tvingar mig att fortsätta i all evighet, men jag har en hel del tänkande att göra ändå!


Tavlan har knappt fått en enda minut den här veckan, så vi ska ta en dejt nu, och jag ska ordna tankarna under tiden.

Puss på er raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0