Måndagslyx

Lyxar till det med mormors köttbullar till lunch idag, med det senaste Dexteravsnittet på. Superlyx sådär på en måndag! Livet är att bra härligt ibland.
Snart kommer en syster och hämtar mig för att ta med mig bort till mor så jag kan byta däck på hennes bil.
Och ikväll, ikväll kommer min älskade lilla Volvo tillbaka till mig! Visserligen bara för en natt, men tusan vad vi ska mysa. Det är tack vare en annan syster som behöver hjälp att köra släp imorgon.

Både axel och handled börjar bli outhärdligt nu, micron pajade nyss, men lyckan är total ändå. En hel vecka utan min älskade lilla bil, och nu får jag tillbaka honom. Visserligen bara för en natt. Jag kan nog lova att jag imorgon kommer köra så långsamt jag bara kan för att dryga ut tiden tillsammans med älsklingsvolvon. Just nu så är jag en mycket, mycket lycklig människa.


Puss på alla, även ofiningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0