Trappor

Känns som om jag inte har gjort något annat än att springa i trappor idag.. Först ner och upp tusen gånger med tvätten, sedan upp och ner tusen gånger till vinden. Lyckades få upp två kartonger, två stora kassar skor (det är hemskt med en lägenhet där man bara får plats med tio par), tre stora resväskor, en liten resväska, en bag, en hink med våtrumslim, två vanliga påsar, och en tavla, och allting var dessutom fyllt med grejer, skor och kläder, det blev det som fick bosätta sig på vinden ett tag.
Det är faktiskt bra slitsamt att springa upp och ner med massa tunga grejer (jag är ju mästarinna på att packa, varenda liten vrå i varje låda och väska har använts, så allting är ju megatungt).
Utöver det så har jag skurat hela köket under tiden jag väntade på tvätten och det luktar supergott av rengöringsmedel nu!
Det är hur mycket som helst kvar att göra, och jag har verkligen energin och tempot just nu, men tvingas nu avsluta eftersom jag ska iväg och kasta pil. Riktigt drygt, men jag vill ju träna min pilarm också, och då får man passa på när alla andra spelar om man inte har en tavla hemma..

Nu skulle det verkligen vara bra att kunna dela sig i två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0