Nattning

Jag fick gå hem till kära syster förut för att passa barnet. Lilla Luna blev nästar sur på moster Hannah sådär runt 19:15 och tyckte att moster va på tok för seg när Luna ville gå och borsta tänderna. Och sedan när moster satte på henne pyjamas så försökte Luna övertala moster att åka till Ullared för att köpa mer mystrompor åt henne. Moster förklarade att det är lite för långt att åka dit, och då kontrade hon med att moster har tid på lördag. Då förklarade moster Hannah ytterligare en gång att det går inte, att det tar jättemånga timmar att åka dit. Och Luna svarar: men på lördag då!? Och moster säger att man måste åka jättetidigt på morgonen när alla sover och man kommer inte hem förrän jättesent på kvällen. Luna: men på lördag!?
Tror hon nämnde lördag cirka tio gånger innan hon gav sig. Supergo var hon!

Det är så himla mysigt att natta henne också, för hon är sp himla lugn och mysig (jag vet att du inte gillar ordet mys Sarah). Dessutom känns det så himla underbart i mig när hon är så rofylld när jag lägger henne. Att hon är såpass trygg som hon är med mig. Visserligen skulle hon väl somna med vem som helst när hon är trött, men man verkligen känner att hon trivs med att bli nattad med mig. Det känns jättebra, speciellt om det kommer fler tillfällen för då vet jag att det kommer funka galant.

Nej, nu ropar Kalle Blomkvist på mig!
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0