Karlskoga

Dagen innehåller spel i Karlskoga. Vi ska snart fara iväg. Förhoppningsvis så blir det skitskoj, och förhoppningsvis så kommer mitt spel tillbaka. Igår var den absolut sämsta kvällen jag har haft på länge. Inga dubblar, och endast få rundor där jag hade bra kast.
Jag med mina nerver ska bli spännande och se hur det går när det är på riktigt. Även ifall jag varken nervös eller känner någon press, så fort jag vet att det gäller så går mitt spel åt helvete. Superdrygt. Den senaste tiden har det i alla fall varit lite bättre, vid avgörande dubblar har jag lyckats tagit mig samman och avgöra vid flertal tillfällen, så förhoppningsvis ska det inte gå alltför tokigt.
R kastade dåligt igår (dåligt i hans värld är tusen gånger bättre än när jag är på topp). R brukar dessutom växa med bättre motstånd så jag hoppas han håller humöret uppe så han kan göra en riktigt bra turnering.

Nu ska jag göra mig i ordning, hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0