Deadline

Jag har massvis av dem. Lagom kul. Är superkalassjuk, har extremt mycket att göra, ingen energi för fem öre, och heller inte kurslitteraturen till allt. Men det får gå. Det går ett tag till. Så fort min kära dunderförkylning försvinner och min energi kommer tillbaka, ja då ska jag jobba som aldrig för. Slita som en bisonoxe.
Huskurer och läkarkurer verkar ha övergivit mig. Jag är ännu en gång dödsdömd tror jag. Men ska sova och vila ut ordentligt nu och kriga mig fri från detta fängelse. Det blir nog bra om sisådär någon dag. Hoppas jag.
Viktigt prov på torsdag dessutom, får se hur det går. Får se ifall min så kallade hjärna har börjat fungera igen. Men jag har väl aldrig haft svårt för matte förut, så jag borde väl klara det här provet också tycker jag. Jopp, för sån är jag. Alltid lika bra. Hoppas jag..

Jag har dessutom nya avsnittet av Dexter som bara ligger och väntar på mig. Har alldeles för mycket plugg att göra egentligen, men funderar på att ta en paus nu och bädda sängen och krypa ner för att lyxa till det med lite plommon och Dexter.
Dexter är Gud. Om det nu finns någon gud i denna värld så är det Dexter. Han är allt. Efter några dagars malande av Death Note kan jag nu ärligt säga att Yagami Light aka Kira är Dexters föregångare. Kira kommer aldrig kunna vara lika stor som Dexter, men näst intill. Kira har i alla fall mycket bättre metod på att avrätta folk, pluspoäng där. Men ingenting är som Dexter. Det är tack vare Dexter jag sitter här, utan han så hade jag inte kunnat andas, inte varit levande.


Hannah <3 Dexter


Kommentarer
Postat av: S

I <3 L

2010-09-28 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0