Tjatande

Här pågår ett tjatande fram och tillbaka med massa gamla arbetsgivare, a-kassor, arbetsförmedling, m.m. 
Ingen verkar veta hur vi ska kunna lösa min situation och alla papper som behövs, som är omöjliga att få tag på med tanke på dom engelska skattemyndigheterna. Så nu försöker vi med Danmark. Förhoppningsvis kan jag på något vis få något som duger åt a-kassan, och därefter förklara för arbetsförmedlingen vad dom borde ha gjort. 
I mitt nästa liv ska jag komma ihåg att utbilda mig och jobba med något vanligare, för det här är i princip omöjligt. 
 
Jag har i alla fall lyckats få tag på någon så kallad studievägledare nu, så nu kan jag förhoppningsvis få lite hjälp där med bollande av ideér och svar på vad jag ska söka för allt jag vill. Det är förhoppningsvis någon som har koll på situationen och vet om jag verkligen behöver skriva århundradets bästa högskoleprov eller inte för att ta mig in. 
För om jag behöver skriva minst 1,8 på högskoleprovet så är det omöjligt. Sådan tur kan jag bara inte ha. 
 
Skitsamma, jag får veta snart nog ändå. 
Nu ska jag ta och käka lite morötter och försöka ge mig på tavlan en sväng. Men tröttheten tar verkligen över idag. Halva dagen har jag känt mig som en zombie. Troligtvis för mycket stress runt alla jäkla papper jag ska in till alla jäkla myndigheter och skit. Har fjorton olika högar med papper liggnandes i vardagsrum som ska iväg till olika ställen. Hujedamej. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0