Mor

Idag for jag till sjukhuset för att hämta hem min kära mor som har varit där och utfört ytterligare tre ballongsprängningar, den fjärde sammanlagt. Mellan dom två kärloperationstillfällena så passade hon även på att få en brusten blindtarm och höga infektioner i magen.
Så nu tycker jag det är på tiden att min kära mor tar och lugnar ner sig med sina sjukhusvistelser, för jag vill inte att det ska hända henne något. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan min mor!? Eller om någon annan i min familj skulle råka ut för något för den delen heller.

Jag må vara vuxen och tillräckligt gammal och erfaren för att kunna ta hand om mig själv nu, men det finns inget bättre i världen än att få komma hem till mamma och få hennes hemlagade mat, ompysslande och hjälp och gåvor.
Om jag kunde skulle jag utan tveka ta smärtan min mor har fått utså, jag som är ung och pigg, men tyvärr så har jag inte den kraften.
Nu hoppas jag bara att mor blir bra och får själv ta det lugnt och ägna sig åt att må bra!


Jag älskar dig min underbara mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0