Gilla

Jag sprang över någon fjortisgrupp på Facebook som i stort sett la ut massa grejer där dom uppmanade gruppmedlemarna att kommentera för att sedan gilla varandras kommentarer och lägga till alla som vänner som gillade ens kommentarer.
Eftersom jag tyckte det va roligt att jävlas med dessa patetiska människor som uppenbarligen inte har något liv, så gillade jag allas kommentarer, ca 150 stycken innan Facebook säger ifrån att jag gillar för mycket och spärrar mig i upp till 2 dygn från gilla-funktionen.
Visst, jag kanske är patetisk nu, men nått måste man roa sig med när man ligger sömnlös!

Däremot tycker jag facebook är töntiga som spärrar oss positiva, gillande människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0