Förstå

Hur svårt ska det vara för en människa att förstå egentligen?
Jag har försökt göra det enkelt och så smärtfritt som möjligt. Jag pallade helt enkelt inte, men nu har det gått över till något helt obefintligt. Nu bryr jag mig inte alls, dessutom tappar jag humöret mer och mer. Det finns inte många felmarginaler kvar innan bägaren rinner över och jag tar till med hemska och obekväma metoder.
Så ska det verkligen vara så svårt att förstå? Sluta envisas om att vi måste bestämma båda två. Jag anser att det faktiskt är mitt beslut att ta, och ingen kan ändra på det. Jag har aldrig varit så bestämd som nu. Jag vill inte mer. Lämna allt och gör det bra. Gå härifrån med värdigheten i behåll. För varje minut som går så sjunker du mer och mer i mina ögon. Du suddar stegvis ut dom lyckliga minnena. Du bara förstör.


'Cause darling, we're here but my true love is not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0