Avlider

En bussresa jag inte kommer att klara mig igenom. Herregud.
Trodde jag hade lärt mig att stå ut med dom mest tråkiga stunderna någonsin under den gångna veckan. Men nej. Släng i helvetesresor med curry, piss, svett och skitmusik som avslutning på en extremt lång och stressfylld dag.
Hujedamej!

Jag är i alla fall på väg hem. Hem till underbara Skoghall. Ja, det är faktiskt underbart ibland!
Jag har haft en intressant och konstig vecka. Men jag väljer nog hellre Tyskland igen än England.
Det har varit många tråkiga och trötta stunder den senaste veckan, men även några uppfriskande skratt också.

Jag är trött. Jag ska häva i mig en av de flaskor alkohol som råkade komma med i väskan från herr Tyskland! Då jävlar ska jag nog kunna somna och sova mig igenom den här hemska bussresan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0