Flamingo

Då var ytterligare en lördag på Flamingo i Karlskoga avklarat. Och jag är två vunna matcher rikare! Så jäkla gött!
Ja, jag är inte så bra, men det är så himla skönt och kul och veta att det går åt rätt håll, och att jag kan. Jag kan vinna över vissa spelare. Så nu ska det banne mig bli hårdträning, med massa dubblar, nya pilar, och 180's, sen ska jag banne mig hoppa in i alla damturneringar som finns, tills jag är tillräckligt bra för att dänga alla herrar! Så det så!

Den första matchen jag spelade idag inledde jag med en 140, och efter det 90, då började jag inse att jag kanske kan ha en chans och nervositeten kom som aldrig förr, jag blev helt skakis, alldeles svett och illamående. Och matchen hade precis börjat. Trots att jag skakade lyckades jag vinna den matchen! Förlorade sedan två innan jag vann min fjärde! Jag hade nog en fyra stycken 180 chanser som jag kastade bort på sista pilen. Skitsamma, mer tävlingar ger bättre psyke, vilket kommer resultera i en 180!

Jag kom hem precis för att se andra perioden och väntar nu på att den tredje ska börja.
Ha en fin hockeykväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0