Beslutsångest

Jag kan inte bestämma mig om iPaden jag köpte. Ska jag behålla den eller inte? Det känns som en extrem onödig leksak. Men en leksak jag väldigt gärna vill ha.
Ligger med asken fortfarande inplastad framför mig och försöker komma på olika anledningar varför jag faktiskt förtjänar den. Det går hyfsat, har i stort sett kommit så långt att jag vill behålla den. Däremot så det där lilla sista att slita av plasten öppna upp och faktiskt börja leka med den.
Ja, en surfplatta skulle verkligen göra mitt liv fulländat. Två datorer, en mobil och nu en surfplatta. En i varje rum, precis som det ska vara!
Jag ska klura en extra minut nu innan jag öppnar den..

Däremot är jag överlycklig över Frölundas vinst idag! Riktigt jäkla skönt! Nu står det 3-2 i matcher för Brynäs, och allting kan hända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0