Avslut

Jag har haft en helt fantastisk dag uppe i stugan, och träffat massvis med släktingar, ätit gott, och gått hem rikare från travet (bara 50 spänn rikare, men det är bättre än en förlust).
Tyvärr avslutades dagen med en jäkla idiot till bilförare. Det gick ganska sakta hela vägen hem, jag hade sju bilar framför mig som inte hade något avstånd till varandra så jag kunde inte köra om. När det äntligen blev tvåfiligt och 110-väg så drog jag om allihopa (jag vill alltid ligga först när jag kör) och låg och cruisa i 130 och bara njöt av livet. Idioten kör förbi mig i världens fart strax innan det blir enfiligt igen och bromsar ner till 70! Sen ligger idioten kvar i 70 resten av vägen.
Snacka om att tappa humöret när man äntligen får njuta och inte har några rädda, bromsande bilar framför en och den här idioten blåser förbi för att sen tvärnita.
Jag tog mig förbi honom efter 15 minuter, men jag övervägde faktiskt att följa efter idioten tills han stannade så jag kunde spotta på honom. Dock så ville jag hem så fort som möjligt, så jag struntade i det.

Idag var även första gången på många år som jag inte hade ångest över att lämna Leverhögen, för idag kändes det verkligen som om jag snart kommer åka dit igen. Man är mer fri än någonstans ute i stugan, det är helt underbart att bara vara där! Så förhoppningsvis blir det snart en tur igen.

Nu är det läggdags gott folk, midsommarafton är över och jag är spiknykter, men lika lycklig ändå!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0