Sömnlöst

Ytterligare en gång sömnlöst. Till mitt stora oflyt insåg jag att mina kära sömntabletter (hormontabletter för att vara exakt) är slut. Tror visserligen inte att dom hjälper direkt, men eftersom dom är så milda så skadar det väl inte att trycka i sig. Men nej. Drygt bara att jag ska upp till två skräpmöten på arbetsförmedlingen (Sveriges mest inkompetenta förening). Smart som jag är så körde jag i en ojlinpackning i håret också som jag troligtvis inte kan tvätta rent utan öl imorgon bitti. Smartare att jag inte har någon öl hemma. Smartast att jag måste åka långt innan systemet öppnar. Känns ju lagom lockande att åka ut på stan (läs byn) med flottigt hår, som dessutom luktar bajs! Nu ska jag kolla på Morden i Midsomer och fortsätta mysa med min oljeturban tills Herr Blund behagar komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0