Hack

Samtidigt som blogg.se bytte version och slutade fungera i mobilen va det någon jäkel som var in och bytte lösenord på min användare. Eftersom själva bloggen är på min gamla mail, som jag aldrig kollar, där jag hade ca 30000 olästa mail, blev även mailkontot spärrat samtidigt. Efter mycket krångel för att ta mig in på den gamla mailen kunde jag tillslut få tag på lösenordet hit och börja dryga igen. Jag vet fortfarande inte vem det var som ansåg att det var kul att jävlas med min blogg, som jag endast använder för privat bruk och framtida minnen (har hjälpt mig så otroligt mycket att minnas händelser, både bra och dåliga, bara av att gå tillbaka och läsa). Med tanke på att jag mest svamlar här och inte gör en fluga förnär så förstår jag inte riktigt grejen, men haha, nu lär inte människan lyckas igen! Så bered er på att bombas, då jag till och med har tagit till gamla metoder såsom papper och penna för att skriva av mig. Nu jäklar ska ni få läsa så att ögonen blöder (bara trams dessutom)! Nu ska jag gå och lägga mig med min halva morfinfylla (hade precis hällt upp koppen full och står med flaskan öppen när hårborsten flyger ut ur badrumsskåpet och skrämmer mig så jag flyger i taget och all morfin flyger öre väggar och golv, en halv dos hade jag kvar i alla fall). Nu får jag hoppas på bättre lungor och bättre nerver om jag ska överleva alla kommande nätter! Go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0