Semla

Har varit megasugen på semla i flera veckors tid. Jag har kommit på mig själv med att köa till kondisdisken och insett att jag gillar INTE grädde, och att det är onödigt att köpa. Så det har inte blivit någon semla för min del förrän nu.
Hittade en som det stod vanilj på. Smart som jag är trodde jag att det va nått vaniljskum istället för grädde. Men det va vaniljkräm istället för mandelmassa! Vilket jävla skräp! Smakade mycket värre än en vanlig semla (tror jag, det va flera år sen jag åt någon) och det var inte alls gott.
Och som straff för min dumhet får jag nu lida av megamagont.
Plus att det va omöjligt att äta, så man fick ju all jäkla grädde i näsan, så det både smakar och luktar grädde i mig! Fyfan alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0