Hemma

Äntligen! Det var längesedan jag saknade min lägenhet så mycket. Men det har varit en extremt lång dag. Kat sov inte ens tre timmar i natt för att sedan åka buss i en timme, bil i en timme, umgås och kasta pil i jag vet inte hur många timmar, för att sedan åka bil en timme till och allt detta utan att ha ätit något på hela dagen. Hela veckan har varit i stort sett tre timmars sömn per natt, så nu kan jag verkligen säga att jag är trött.
Jag förlorade alla mina matcher, men spelade som bäst mot en kille som tidigare varit svensk mästare. Helt galet.
R spelade skitbra tills semi-finalen då jag inte ved vad som hände. Det gick skit för honom (har aldrig sett han spela då dåligt, inte ens mot mig). Så det va lite tråkigt.
Men vi båda hade grymt kul, och har träffat många nya underbara människor, så vi ska snart dit igen.
Nu ska vi försöka äta något, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0