100 mil

Lite drygt 100 mil har fars bil rullat under den veckan jag har haft den. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är i alla fall en jäkla tur att jag bara har bil ytterst sällan, för jag skulle vara ruinerad nu annars.
Jag har till och med fått dretongen att köra åt mig, hela två gånger. Det är alltså dubbelt så mycket än vad hon har skjutsat mig i hela mitt liv. Galet. Speciellt med tanke på att jag har kört typ 3786 gånger åt henne, om inte mer.

Nu är till och med jag helt färdig, två dagar i rad, sliten till max. Börjar jag tröttna på att köra bil tro?

En resa till Oslo med intervju, shopping och sedan spelkväll på puben hemma, för en dag med ytterligare shopping och massa bilkörande. Så nu ska jag förtjäna att sitta ner och njuta av dessa underbara cyklister som kör förbi utanför.
Livet är allt jäkla bra ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0