Mardröm

Det är sådär lagom roligt att vakna av att man sprängs i tusen bitar. Och att någon (för jag vet inte vem) har krig på Vikingavägen, var också ganska otippat. Men så var det. Och två konstiga stridsflygplan jag aldrig sett förut, den ena med någon enorm kulspruta och den andra som sprutade typ 500 granater i sekunden. Båda flygplanen på var sida om Vikingavägen 20. Och dessa granater va så tunga så de gick ju självklart rakt genom taket.
Alla överlevde, och Tommy sätter sig och tittar på TV som inget hade hänt, Sarah skulle lägga ut Tradera annonser, mor springer och skriker på Tommy för han har tvättat ljus tvätt med röd, och Hannah går ut, och där ligger det en så kallad granat kvar och "pang", Hannah vaknar.
Sjukt knepigt var det i alla fall. Men när jag tänker efter nu så verkade alla fatta att det va en dröm i min dröm, förutom jag.

Vaknade 03:03 av att jag sprängdes i bitar och resterande sömn var väl inte sådär jättebra.
Nu ska jag dock försöka jaga nycklar till min lägenhet, jaga hem en säng, onlineshoppa, och tvätta!


If I die before I wake ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0