Ensam

Då vart jag tydligen ensam igen. Alla far iväg verkar det som. Men vad gör det när jag har ett fullspäckat schema!?
Lägenheten är inte på långa vägar färdigstädad än, men jag ska snart fara dit och börja torka takena så jag kan börja måla imorgon. Hur kul som helst. Så finns det någon själ därute som känner att ni har alldeles för lite att göra så får ni väldigt gärna komma och hjälpa till!

Ska tydligen på jobbintervju imorgon också, vilket känns lite sådär lagom onödigt, speciellt om jag ska till Stockholm inom en snart framtid. Men vi får se.

Nej, nu ska jag fara och posta brev och sedan börja skura tak! Jippie!


With blue skies ahead, yes I'm on my way ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0