Måndag

Måndag ytterligare en gång. Tragiskt. Men ändå skönt. Jag fick faktiskt sova lite inatt och nu ska jag strax bege mig iväg igen för att fixa mer i lägenheten. Mor och Tommy är hemma nu, och förhoppningsvis kan jag få lite tips och råd från Tommy!
Gårdagen spenderades med lite tvättande, städande, födelsedagspresentsshoppande, kalas, frågesport, och en massa, massa bilkörande. Ägnade inte en enda sekund åt lägenheten igår. Men det får jag ta igen idag. Förhoppningsvis. Börjar få slut på säckar, och med Tommys lov ska jag köra iväg allting idag. Ville ju inte smutsa ner hans bil mer än nödvändigt.
Och från att ha fått migrän och slitskador på kroppen för att jag har oroat mig på tok för mycket om jag har gjort tillräckligt medan de har varit borta på semester så känns allting jättebra nu faktiskt! :)
Min kära bästa vän ringde nyss också och frågade om jag hade lust att plocka upp henne på vägen till lägenheten så hon kan följa med och hjälpa mig. Helt sjukt vad hjälp jag har fått av henne! Vet inte hur jag skulle klarat det annars! Absolut den bästa vän man kan ha! Och hon är min, bara min! :)

Nu ska jah diska och borsta tänderna innan jag ger mig i väg.


She's my best friend, best of all best friends ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0