Buss

Åka buss! Bjöd mitt barn på en busstur idag. Vi åkte in till den stora staden och gick till båten och lekte. Sedan gick vi vidare och lekte lite mer i lekparken utanför biblioteket. Efter det gick vi in och åkte rulltrappa i biblioteket och läste lite böcker. Barnet hade massa konstiga val av böcker. Hon ville bland annat läsa om människohandel. Jag vet inte hur en tvååring kan vara intresserad av något sånt. Det är ett mysterium för mig.
Men hela resan var i alla fall mycket uppskattat av barnet, och jag ska se till att vi gör det oftare! Dessutom fick hon trycka på knappen när vi skulle stanna, och ni skulle sett vad glad hon blev av det. Riktigt lycklig!

Nu ska jag sticka över och fira mitt barns mor ytterligare en gång. Ha det bra gott folk!


Hello world I'm your wild girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0