Rättelse

Har insett att gårdagens kära vän utmålas lite som självmordsbenägen. Vilket inte alls är fallet.
Min kära vän vart helt enkelt väldigt dålig, fick åka ambulans, och äntligen så mår hon lite bättre. Och det har absolut ingenting med självmordstankar, depression, ångest eller liknande att göra. Så min kära vän kan heller inte hållas ansvarig för det som hände, dock har jag gett henne ansvaret att se till att hålla sig frisk så hon inte lämnar mig! Tji där fick du, du blir aldrig av med mig! :)

Känslan av att inte kunna hjälpa till när inte läkarna vet vad det är är riktigt jobbig. Så det jag egentligen ville få sagt är att jag hoppas att det aldrig händer min kära vän något, för jag kan inte klara mig utan henne. Och den som gör henne något illa ligger jävligt risigt till!

Nu ska jag springa iväg att passa mitt underbara barn för att sedan plugga kemi inför morgondagens 6 timmar långa prov. Jippie!!!


I can tell that we're gonna be friends

Kommentarer
Postat av: alexandrajunior

Jag mailade dig :)

2010-12-16 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0