Nyår

Ska börja förbereda och kämpa och kanske mota bort denna förfärliga förkylning så att det nya året kan invigas tillsammans med vänner.
En dusch, ett fixat hår, en fin klänning, fixade naglar, och ett målat ansikte borde åtminstone kunna få mig att se lite frisk ut, och genom detta falska yttre kanske kunna lura även mitt inre till att må bra. Vi får se, vi får hoppas.
En kort shoppingtur med mor visade sig vara riktigt jobbig i detta skicket, så jag hoppas verkligen att jag kan få lite energi inför ikväll.

Utöver allt så börjar mina nyår se ut som mina jular, ett ständigt flängande överallt. Men kärt barn har många vänner! ;)

Inför det nya året ska inga löften ges, dock kommer önskningar och vilja till att förändra saker finnas där. Inga löften, men förhoppningar.
Ska i alla fall kämpa mer än någonsin för att få ordning på mina fötter, för att ha konstant ont är inge roligt alls. Samt att rygg ska tränas ut så den slipper ha ont den också.
Sjukdomar ska botas, börjar bli jäkligt less på att aldrig bli frisk! Bättring där!
Samt sömnen, den måste återfinnas. Jag och John Blund måste finna tillbaka till varandra.
Ifall bättring i ovanstående punkter sker lovar jag att jag kommer kunna vara glad 24/7 och sprida välbehag till alla i min omgivning!

Duschen får nog vänta lite, måste samla lite krafter med en mysig bok innan jag orkar. Efter det blir det full rulle, men vi ses i det nya året kära vänner!


Happy New Year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0