Spänningen

stiger. MATCHEN  med ett stort M är här. Det är nu det kommer ske, nu vi kommer att få veta, nu drömmar kommer att uppfyllas och krossas, nu hjältarna kommer att uppstå, nu intensitiviteten kommer, nu farten kommer att vara, nu allting avgörs. Helt otroligt bra start på året måste jag medge, eller ja, den skulle ju kunna förändras. Det vet jag snart.
Allt jag vet just nu är att jag ska kura ihop mig framför TVn inlindad i både täcken och filtar och mysa skiten ur hela natten och njuta av riktigt bra hockey. Önskar verkligen Sverige en vinst, men dom ska banne mig i granen inte få vinna lätt. Det ska va spänning, vill ha massvis med spänning, in i sista minuten.
I och för sig ska jag inte klaga, har reflekterat mitt lov och insett att jag skapar hyfsat intressant spänning lite överallt vart jag än går. Fast på ett bra sätt. Och jag har även insett att jag gör lite små sisådär roliga saker som jag kommer skratta mig tårögd över om 10 år. Tänk vad underbart där är att leva som jag. tar mig igenom de allra tuffaste tiderna och jag har insett att jag kommer dö, med världens största leende på läpparna, för Jordan (thä van änd ånly) är hul kul som helst att vara och en riktigt tokigt roligt bra tjej. För det är jag det.
Mina tider är bra.

Dock måste jag springa nu, MATCH!

If I die before I wake


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0