Slut

med dessa dumhter och sitta och förbruka mina extra bra små speciella hjärnceller. Jode. Insåg att jag är alldeles för sprallig för att kunna somna, dock är jag så trött att jag ragglar gatan fram och ser, om jag skulle försöka mig på det. Men jag kan inte. Och då insåg jag att jag la upp lite bilder ändå, på ett alldeles mycket hemligt ställe. En ledtråd: Hannah Jordansson. Det är mitt namn, jade.
Så nu ska jag fundera under livet medan jag räknar min väl oanvända slantar och försöka lista ut hur man egentligen känner en människa. Vad är det som gör att man känner varandra? Att jag vet när du är född, att jag förstår hur du tänker, eller att jag inte kan vara ifrån dej, att jag vet vad du vill här i livet, att jag bara finns där när du behöver en axel? Hmm, definera vän. Det ska jag göra i mitt stilla sinne och se vart det leder. Förhoppningsvis till något svar, svårt att tro i och för sig, för när jag börjar fundera sådär så kan allt möjligt roligt dyka upp i mitt huvud som är ännu mera värt att fundera över. Kan bli spännande, jag ska tänka över roliga saker, och jag ska tänka på sådana där saker som bara är som man borde acceptera att dom är och inte undra varför eller hur. Jag ska finna någon mystisk dimmig ro i min frenetiska hjärna. Jaja, tiden inne för pengaräkning.

Och gott folk. Jag har klippt mina festivalband idag. Jag är naken. Jag känner mig naken, handleden fryser och jag kan på något sätt inte värma den. Helt naken, och ful, och helt plötsligt mycket mindre än den andra. Jag förstår inte. Jag är blottad! Första gången sedan Juli 2003 som jag inte har ett enda band. Helt sjukt overkligt. Jag är som fångad i en hemsk evighetslång mardröm. Men jag hoppas jag vaknar om några dagar då min handled har vant sig vid ljuset igen. Nope, nu ska jag fundera sen ska jag gråta mig till sömns över min förstörda handled. Med ett snurrigt och knäppt huvud säger jag GODNATT!

It was my EGO telling me why


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0