Okej

inga bilder och ingen story än. Men det kommer, någon dag, när jag har lite mer oviktig tid som jag skulle kunna slösa bort på denna givande grej. Hmm. Någon sån dag, annars tar jag mig tid och fixar det bara för er kära vänner. ;)
I övrigt så rockar jag! Och livet bara studsar lekande roligt lätt framåt. Goddagens gott folk! :D
Jag är superduper bra. Yr och galen.

Nu ska jag ägna min natt åt något mer givande, som att kanske kolla på en ännu dummare burk. Tiden visar vad som händer. Fast först ska den där burken som man ska stoppa så kallade mynt i räknas. Vem vet vad som kan dölja sig där, förhoppningsvis några smulor och en hel drös av massa små söta pengar. Vet att det finns några sedlar i, får hoppas på att dom är stora. Så nu ska jag pysa iväg och fixa mitt och kolla hur mycket miljonär jag egentligen är. Sov gott kära människor, sussa lugnt in i drömmens värld!

I gave my heart to rock n' roll


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0