Krångel och ondhet.

Min dator krånglar fortfarande, har varit inlämnad och flera stycker har kollat på den. Vi har betalat massa pengar för det, men den funkar fortfarande inte.
Och så pajjar telefonen mer och mer för varje dag, den är inte ens en månad gammal, så skulle jag lämna in den då sa dom till mej att jag har fel sim-kort, och då bytte jag, då gick det inte att använda telefonen alls, och så lämna jag in den igen, och nu ska dom laga den, får tillbaka den om tre veckor.. :S Segt.
Och min TV tar på något konstigt sätt bort kanaler av sig själv, så nu har det försvunnit tre kanaler, vet inte hur.. :S

Och sist men inte minst, så skulle jag handla idag, skulle köpa müsli och yogurth så jag har någon frukost hemma, men då gick det inte att ta ut pengar, och det gick inte att handla på kortet. Fast det finns pengar på mitt konto, och kortet är inte avmagniserat, och jag måste ringa Nordea imorgon och krångla med dom för att få reda på vad som är fel. Troligtvis är det någon annan som har spärrat mitt konto, troligtvis samma person som beställer massa grejer i mitt namn som kommer till min brevlåda varje dag som jag måste betala. Blä för den människan i alla fall..
Det kanske är samma person som varit in i min lägenhet och stulit tallrikar och tröjor från mej, det märks.. Men jag ska då aldrig mer lämna lägenheten utan uppsikt..  Konstiga saker händer då.

I övrigt så fungerar allt bra. :D Förutom att jag måste städa, fast det är inte smutsigt eller så, det är bara så mycket grejer och jag vet inte var jag ska få plats med allt. :S Blä, men det tar jag imorgon..


Och en riktigt kul sak är att jag har skrivit klart min rapport till den idrottslektion jag ska leda, och jag ska verkligen köra skiten ur mina klasskamrater.. HAHA, ett stenhårt pass med massa fys och styrka ska om få av mej.. Dom ska tigga och be om nåd... HAHAHA.. Nja, så hemsk kommer jag nog inte va, men jag är ond i alla fall. :D :D

Vill tacka kära faster Nina borta i Denver för alla julklappar, har både ena tröjan och ena läppglansen på mej nu. Jättefina grejer. (Tror att du kommer vara här inne och snoka igen) :P

Nu ska jag greja lite, sen sova, börjar inte förrän 12.25 tror jag. Det är ganska skönt..
Sleep tight, :)


I got a face that's made for violence upon ........

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Hej hej pa dej!
Hoppas allt strul har fixat till sej sa du inte behover halla pa och krangla med allt.
Hur gick det nar du holl i idrotts lektionen?? Jag ar glad att jag inte behovde vara med pa den och svettas och lida!!!! :-)
Ha det sa bra och stora kramar till dej fran oss alla i Denver!

2008-01-30 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0