Vill ha dej

Du, du är så undert bart vacker, den vackraste jag mött, om jag bara tittar på dej så dör jag. Varför finns du? Du är sjukt vacker, jag vill ha dej.. :D Seriöst, jag vill ha dej.. Du vore så perfekt, för mitt vanskapta liv, du vore vändpunkten, min räddning.. du är bara för underbar.. Vill ha, varje dag, du är allt..

Det är så synd att är så söt, för mina knän viker mej i din närhet. Kom nu, kom och var här, jag vet att du är nära, kom..
Om du bara vore här så vore min värld allt.. Jag behöver som kyssar ifrån dej.. Kom.


I alla fall, har haft två praktikveckor nu, och pojkarna där är riktigt trevliga, gamla hässlö elever, och alla gör najs.. Vill stanna på lovet med, får se.. Det här är i alla fall något av det bästa jag gjort, vill ha mer på det stället..
Dock finns det just inte så mycket att göra, speciellt inte nu när kärran ska till Polen, typ klar, idag har jag i alla fall fått skruva på en spinner, men innan det så höll jag p¨å med att göra rent en annan spinner, massa smack och grejs och fett som skulle bort innan smacket.. Sen fick jag ju montera den andra som sagt,sen medverka vid hjulbyte, inte så speciellt, xsedan fixade jag två propeller spärrar, hade inga riktiga verktyg till det med det gick ändå. :P och sen kolla skruvar på golvet då kärran ska säljas till polen och alla golvluckor varit uppmonterade.. och sen fick jag montera 3 nödutgångar och plombera dom.. Så dfet är min dag.. Rätt lugnt, nu är det fredag och en välförtjänt öl slinker ner. :D:D jag är duktig.. Vill bara vara kvar, men det var lite pirrigt att nita delar för 100 000 tusen, det gör det lite nervigt, till och med för mej som aldrig skäms eller är nervös. :P
JAG TRIVS I ALLA FALL! DET ÄR FAKTISKT FINA POJKAR PÅ GOLDEN AIR! Jag diggar er. ;)


och back till my lover boy, han är sjukt najs, han finns i mina tankar 24 hours, 7 days a week, ni vet vad jag menar.. UNDERBAR.  PERFEKT. Vill ha, oh, baby, baby be mine..

Men dagarna går och här i Brålanda händer det inte så jättemycket., men det är rätt gött ändå, är uppe vid sex varje morgon och går ut med hundarna, går upp ännu tidigare för att hinna äta frukost.Skulle kunna gå upp vid ´3 för jag trivs så sjukt bra.. underbart..
Nu knorrade min mage, insåg just att jag inte ättit sedan halv 12, kanske är dags nu.. Venne, orkar inte att laga mat, är ensam, den jag bor hos kommer snart hem, men jag vill inte laga mat, kan inte, så är det bara.. jag får vara hungrig ett tag till, om jag skiter i maten orkar jag mer öl, skit i maten, okej. :P
Så är det, så är mitt liv just nu, hundar praktik och hundar, och idag öl. Och imorgon, full, full, full.Ska röja Bröl.. Bara så ni vet. :P

JAG VILL HA DEJ!!!


You know you love me ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0